Courage Design ApS
  • Forside
  • Om os
  • Design & Grafik
    • Intro – det vi kan
    • Logodesign & Visuel Identitet
    • Grafisk design & Tryksager
    • Webdesign & webshops – hjemmesider
    • Messe, Salg & Outdoor
    • Strategi & Kampagne
    • Tekst og PR
    • Illustration – vi tegner på alt
    • Book et møde
  • Showroom
  • Kundecenter
  • Tryk & Print SHOP
  • Gør det selv
  • Kontakt os
    • Skriv til os
    • Book et møde
    • Iværksætterrådgivning
  • Søg
  • Menu Menu

Fra webdesign til digital forretningsmodel


TOTALLØSNING ELLER GØR DET SELV?

Du er svær at finde frem til, hvis du ikke har en digital og online præsentation – som for eksempel en hjemmeside. Det er en virkelighed, som alle – virksomheder som offentlige organisationer eller foreninger – er nødt til at forholde sig til.

VÆLG, HVAD DER GIVER MENING
Hvor ambitiøs du vil være med din digitale platform, og hvordan præsentationen skal være, handler om, hvad der giver mening – og hvad der kan betale sig. Det er et bredt marked, der kan være svært at orientere sig i.  Men de fleste kan selv vurdere, om de skal have en totalløsning, en gør-det-selv løsning eller noget derimellem. Vi hjælper dig til at vælge det rigtige for dig.

DIT ANSIGT UDADTIL
I en digital verden opleves hjemmesider og sociale profilsider som ansigtet udadtil.  Online tilstedeværelse er det vigtigste digitale visitkort og for nogen næsten hele forretningen!
Det er her, nye og eksisterende kunder og brugere på få sekunder indtager en holdning til det, han eller hun ser og aflæser af brugerfladen.

– brug din webløsning godt

WEBSHOPS: Er det nu, du skal gå online med salg?

Med en webshop kan du komme langt uden at skulle løbe efter det. Når din digitale løsning er tænkt og udformet godt, så den understøtter dit salg, kan du koncentrere dig om at håndtere kundehenvendelser og køb.

MØD KUNDEN I ØJENHØJDE
Med en optimal løsning mener vi en hjemmeside, der er mobilvenlig, møder dine kunder i øjenhøjde, understøtter din forretningsmodel og processer, fremmer salg og kundekontakt, gør din hverdag nemmere og sparer dig tid og/eller penge.

DIT MÅL MED EN HJEMMESIDE?
Kom godt i gang og tag Courage Design med på råd – vi kan være din digitale samarbejdspartner, uanset om du har brug for en ny webløsning, et redesign eller et design, du selv kan fylde indhold på og programmere videre på.

FØRSTE MØDE KOSTER GRATIS
– og der er masser at blive klogere på som indkøber af en webløsning, så du er velkommen til at bruge vores viden – gratis og uforpligtende. Øvrige nævnte priser på denne side er ekskl. moms.

Book et møde

Med en webshop kan du få adgang til nye kundetyper og markedsandele

Med en webshop kan du komme langt uden at skulle løbe efter det. Når din digitale løsning er tænkt og udformet godt, så den understøtter dit salg, kan du koncentrere dig om at håndtere kundehenvendelser og køb. Det giver overskud i hverdagen.

Personlig webkommunikation og design af hjemmesider

WEBDESIGN, DER TALER TIL BRUGEREN
Så hvad skal der til for at skabe kontakt og interesse på din hjemmeside?
Først og fremmest at du kender dine brugeres interesse og formål med at besøge hjemmesiden – det er hjemmesidens bærende idé og udtryksform, der får din bruger til at føler sig mødt, underholdt, vejledt og informeret.

OPSKRIFT PÅ EN VELFUNGERENDE HJEMMESIDE
Velskrevet og relevant indhold, nemt at finde rundt i hjemmesiden og et understøttende webdesign er vores helt korte opskrift. Vi går efter at levere hjemmesider, der er brugervenlige, hvor indhold og design er interessant for målgruppen, og hvor informationen er nem at finde.

TEKNOLOGISK HØJHASTIGHED PÅ WEBLØSNINGER
Ved computeren, på mobilen eller en tablet er det, vi som brugere oplever, afhængigt af enhedens tekniske muligheder.

HVAD ER UX-DESIGN?
Godt design fungerer! Fagudtrykket UX-design dækker over det engelske “user experience”; et godt brugerfladedesign har forudset, monitoreret og ofte testet slutbrugerens vej over tasterne – på de forskellige relevante enheder.
Så hvilke enheder skal din hjemmeside fungere på?

MOBILVENLIG
Omkring halvdelen af al webtrafik kommer i dag fra mobile enheder. Så hjemmesiden skal være responsiv, det vil sige mobilvenlig. Det vil sige, at designet skal kunne tilpasse sig visning på enheder af alle størrelser.

TIL BRUGERE PÅ FARTEN
Der er typisk ret store forskelle i visningen, og undertiden afgrænser man det indhold, der vises på en smartphone til en light-udgave af websitet for at imødekomme brugeren på farten.

SÅDAN ER ARBEJDSPROCESSEN
Vi har designet webløsninger siden 1995 og har et gennemprøvet workflow – uanset om du vil have en fuld entreprise eller en løsning á la “jeg vil gøre mest muligt selv/gør-det-selv”. Eller leder efter en samarbejdspartner, der kan navigere derimellem.

GØR DET (MESTE) SELV ELLER OVERLAD WEBPROJEKTET TIL OS
Vi er fleksible. For os er det fint, hvis du engagerer dig i arbejdet med din hjemmeside og måske selv vil gøre en indsats med f.eks. produktion af tekst, oplæg til sidestruktur, fotos og placering af tekst og billeder på siderne i den løsning, vi designer og programmerer.
Men du kan også overlade størstedelen til os, design, indhold, programmering osv. Og selv nøjes med at briefe os, levere baggrundsmateriale, give feedback og godkende.

På farten med kunderne

Dine kunder møder dig online hvor de er, og kan tilgå din hjemmeside med mange typer skærme. Det skal dit design tage højde for, naturligvis, så du sikrer en god brugeroplevelse.

Case / Boltinggard: Klar til nye forretningsområder med visuel identitet og hjemmeside

For mange virksomheder er det vigtigt med en lækkert udseende hjemmeside, der formidler den rigtige historie.

Boltinggard, som er et gods fra 1600-tallet ved Ringe, drives i dag som et moderne økologisk landbrug. Der tilbydes konference- og selskabsfaciliteter i længerne, hvor også faciliteter til filmproduktion og overnattende produktionshold er under udarbejdelse og forventes lanceret i 2017.

I det nye logodesign, som Tina Kragh Rusfort har kreeret, har herregårdens karakteristiske gavle stået model.

Også farvevalg
Til hvert af Boltinggaards forretningsområder knytter sig et udvalg af farver, vi har anbefalet.

Spørg os også om…

  • Valg af CMS-system

    Vi arbejder gerne i CMS-systemerne Joomla, WordPress og Umbraco, men vi kan også hurtigt sætte os ind i andre CMS-systemer, hvis din nuværende hjemmeside er lavet i andre systemer. Har du allerede hyret en hjemmesideudvikler, samarbejder vi med ham eller hende, og ellers henviser vi gerne til vore dygtige samarbejdspartnere.

  • Webhosting

    En hjemmeside skal placeres på et såkaldt webhotel, som man betaler et månedligt eller årligt abonnement på. De findes i mange prisklasser og med stor variation i den service, man får med. Vi vejleder dig.

  • Søgemaskineoptimering

    At skrive noget tilfældig tekst på en hjemmeside er ikke den store kunst. Men hvis din hjemmeside skal findes af søgemaskinerne, skal de rette søgeord være der. Vi hjælper dig.

  • Test af brugervenlighed

    Ønsker du din hjemmeside testet for brugervenlighed, hjælper vi gerne med det. Selv om man synes, at ens egen hjemmeside er verdens mest brugervenlige, kan friske øjne pege på nye og alternative muligheder.

  • Bannerannoncering

    Ønsker du at have bannerannoncering på din hjemmeside, kan vi hjælpe med at tiltrække Google Adwords-annoncer. Vi hjælper dig også gerne med at placere bannerannoncer, som andre ønsker placeret specifikt på din hjemmeside.

  • Google Adwords

    Ønsker du at gøre bruge af Google Adwords for at få plantet annoncer på Google, når nogen søger på bestemte søgeord, kan vi hjælpe med det.

  • Integration med sociale medier

    Skal din hjemmeside integreres med Facebook, Twitter eller MailChimp? Lad os gøre det.

  • Valg af template / skabelon

    En nem måde at komme i gang med en hjemmeside på, er at købe en færdigudviklet skabelon (template). Du kommer hurtigt i gang, og din nye hjemmeside er mobilvenlig fra begyndelsen af. Det kan være uoverskueligt og svært at finde den skabelon, der passer til dig. Vi hjælper gerne med at finde den helt rigtige skabelon til din hjemmeside. Vi arbejder oftest med CMS-systemerne WordPress og Joomla, men spørg, hvis du ønsker Umbraco eller andre systemer.

Det siger kunderne…

“Hej Tina, Tusind tak for samarbejdet med vores nye hjemmeside, som da er blevet rigtig flot!! Uden din kreative hjerne var den bare blevet advokat-kedelig, så tak for de mange input!”

Birgitte KirkegaardPartner, Front Advokater

“Superfyldt med gode ideer!”

Murermester Ask AskholmNy mobilvenlig hjemmeside med stor vægt på visuel produktpræsentation

“Vil bare lige sige, at jeg er super glad for, at jeg har fået frisket min hjemmeside op, den er blevet så fed… Og glad for at det der flash på forsiden er oppe og køre.”

Magnus MaackKok og indehaver, RM Gastronomi
ForrigeNæste

“En hjemmeside promoverer dig 24/7: Det får du ingen medarbejder til.”

Paul Cookson

KONTAKT OS

Courage Design ApS

Tinghuset
Tinghusgade 43
5700 Svendborg

Tlf. 6222 1054
Tina Kragh Rusfort / Mobil: 23 47 3149

post@courage-design.dk
CVR: 31 37 47 31

Få nyheder og tips

Book et møde

Vi vil gerne høre mere om dine udfordringer og projekter. Måske kan vi gøre en forskel.

Book os til et møde. Det koster ikke noget.

Book et møde
© Copyright - Courage Design ApS · Tinghuset · Tinghusgade 43 · 5700 Svendborg · Tlf. 62 22 10 54 · post@courage-design.dk - powered by Enfold WordPress Theme
  • Mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Ordbilledet som fortællingLogodesign til Automationlab ved Courage DesignHjemly - hjemmeeside og plakat - udarbejdet af Courage DesignHjemly Idrætsefterskole
Scroll to top
Administrer samtykke til cookies
Vi bruger cookies til at optimere vores websted og vores service.
Funktionelle Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}