Førstehjælp til din markedsføring

– en 3-timers workshop for selvstændige der selv står for hele butikken

FRISK PÅ EN GENSTART? Er du kørt fast, uinspireret eller i tvivl? Kunne du godt bruge nogle friske øjne på din virksomheds profilering og markedsføring, og har du brug for at stå stærkere og blive mere synlig, med det, du virkelig gerne vil sælge/udbyde?

Som mikrovirksomhedsleder, selvstændig og måske nystartet skal du som regel stå for det meste af din virksomheds markedsføring og profilering, både for at spare på PR-budgettet og for at have styr på de signaler du sender ud om din virksomhed og produkter eller ydelser.
Professionel sparring og god feedback er ingen luksus, men en nødvendighed for de fleste, der arbejder alene, så giv dig selv denne udfordring, der også er et klap på skuldren med en anerkendende tilgang.

En eksklusiv workshop med kun 3-5 deltagere

– hvor du får mulighed for at tage et statustjek, der samtidigt er progressivt, kreativt og en personlig reflektion: du kan fx gentænke og udvikle din profil, produkter eller håndtering af kundekontakt, salg og markedsføring.

HVORDAN STILLER VI SKARPT?

Som opvarmning til workshoppen får du en lille opgave nogle dage før, og et kort online møde med Tina, der forbereder dig til workshoppen og hvilket fokus du med fordel kan arbejde med.
Vi arbejder blandt andet med elevatortalen, som mange tror man bare skal have een enkelt af i sin markedsførings-værktøjskasse. Men nej, faktisk er elevatortalen et fantastisk procesværktøj, der afslører – ouups – hvor du har manglende viden og uklarheder i forhold til at kunne sælge dit produkt eller ydelse bedst muligt.
Derfor arbejder vi blandt andet med at målrette din elevatortale helt skarpt til en specifik kundetype, et konkret produkt/ ydelser og er relevant kundebehov – samt kundens udbytte i en specifik situation/timing. Den øvelse gør dig meget mere KLAR i dine budskaber og salgskommunikation, mhp at dine kunder vil forstå HVORFOR de skal handle med netop dig.

Reserver din plads nu – workshop onsdag d. 21. oktober

Jeg garanterer dig at du får noget ud af dit hårde arbejde, deltagernes feedback og mit bidrag – jeg skaber rammen, inspirerer og udfordrer dig, giver dig faglige indspark og perspektiver, og holder fokus på resultater og problemløsning i dine markedsføringsopgaver, med det mål at DU kommer til at stå stærkere, blive mere synlig og få det sjovere med markedsføring og salg.

TILMELDING OG DELTAGERPRIS: “Førstehjælp til din markedsføring – Genstart”

DU FÅR: En lille skriftlig opgave der forbereder dig, et telefonisk formøde med fokus på din udfordring, en 3 timers workshop med professionel sparring og en times online opsamlingsmøde og sparring sammen med de øvrige deltagere for kun 1650,- kr. + moms.
NYSTARTET?: Iværksætterpris 1250,- kr. + moms for dig, der har startet virksomhed indenfor de seneste 3 år.
TID OG STED: Onsdag d. 21-10 kl. 14-17 i Work2gether, Tinghuset, Tinghusegade 43, 5700 Svendborg. Online møde onsdag d. 28-10 kl. 15.
PRAKTISK & FAKTURA: Du tilmelder dig ved at sende Tina en mail på post@courage-design.dk og reservere en plads. Du får tilsendt faktura efter tilmelding til Tina

Hvorfor skal du med?

Stikord til program og udbytte – du får mere info i deltagerbrev ved tilmelding

OPVARMNING / DU STILLER SKARPT: Som opvarmning til workshoppen får du tilsendt en lille opgave i form af nogle spørgsmål, som du besvarer skriftligt ud fra din aktuelle situation og sender til Tina som briefing til dit fokus/udfordring.

TELEFONINTERVIEW OG SPARRING: Dagen før workshoppen får du et kort online møde med Tina, der forbereder dig til workshoppen, med sparring på dit fokus eller en konkrete udfordring, du har valgt at arbejde med.

3 TIMERS WORKSHOP OG SPARRING: Sammen med designer og kommunikationsrådgiver Tina Kragh Rusfort og dine 2-4 “workshopkolleger” stiller du din skarpt på en specifik udfordring, eller kommer godt igang eller videre med din virksomhedsprofilering, produktkoncepter og salg.

FOKUSGRUPPE MED VÆRDIFULD FEEDBACK: Tidligere deltagere har udtalt at det udover min sparring og tips er meget effektfuldt for dem også at få feedback fra de øvrige deltagere, så glæd dig til hjælpsomhed og støtte fra en lille dedikeret gruppe virksomhedsejere/selvstændige, der ved hvad det handler om.

1 TIMES ONLINE OPSAMLING UGEN EFTER: En uge efter workshoppen samles vi derfor igen – til et online møde, hvor du får mulighed for at evaluere og dele dine nye erfaringer, beslutninger og konkrete markedsføringsløsninger.

Det siger deltagerne

”Jeg har været på Tinas første hold. Der var meget berigende og Tina et max proff. både til workshops og til lay out mm. Hun har fået mig til at holde fast og få handlet og færdiggjort mine ønsker/ideer.”

Janni Vindelev Indehaver, coach og konsulentVindelev.dk

”Godt med sparring fra de andre deltagere og godt med det individuelle udgangspunkt.”

Mia Lundshøjindehaver og kokMias Ø

”Godt at arbejde med elevatortalen så den bliver mere direkte. Og særlig godt når Tina gav mig direkte feedback.”

Anne KnudsenIndehaver, diætist, coach, behandler med speciale i intuitiv spisningAnneknudsen.dk

”Godt at være tvunget til at fokusere på produkt, kundetype og elevatortale, og rart at møde andre i samme situation.”

Hanne BlomstrømIndehaver og erhvervspsykologHanneblomstrom.dk

TILMELDING: Reserver din plads på workshoppen
Førstehjælp til din markedsføring onsdag d. 21. oktober kl. 14-17.

Workshoppen afholdes i Work2gether, Tinghuset, Tinghusgade 43, Svendborg