Få effektiv førstehjælp og sparring til din markedsføring

Miniforløb med workshop og rådgivning til selvstændige, der selv står for hele butikken

ER DU FRISK PÅ EN GENSTART OG ET GODT INDSPARK? Er du kørt fast, uinspireret eller i tvivl? Kunne du godt bruge nogle friske øjne på din virksomheds profilering og markedsføring? Har du brug for at stå stærkere og blive mere synlig, med det, du virkelig gerne vil sælge/udbyde? Er du i tvivl om hvilke dine foretrukne kunder er?  Vil du have feedback på din profilering, din måde at få kontakt til nye kunder og din markedsføring?
Så giv dig selv tid og mulighed for at reflektere; få nye vinkler på din profilering, salg og markedsføring – sammen med en Tina, der er professionel rådgiver med og en lille gruppe af virksomhedsejere, der står i samme situation.

GØR DET SELV: Miniforløb med hands-on workshop – og fortrolig feedback i gruppe på kun 3-5 deltagere

– hvor du får mulighed for at tage et statustjek, der samtidigt er progressivt, kreativt og en personlig reflektion: du kan fx gentænke og udvikle din profil, produkter eller håndtering af kundekontakt, salg og markedsføring.

HVORDAN STILLER VI SKARPT og FÅR BELYST HVOR VI ER SELV ER UKLARE?

Som opvarmning til workshoppen får du en lille opgave i ugen før vi mødes. Du får et halv times online møde med Tina, der forbereder dig til workshoppen og hvilket fokus du med fordel kan arbejde med.
Vi arbejder på workshoppen med elevatortalen, som mange tror man bare skal have een enkelt af i sin markedsførings-værktøjskasse. Faktisk er elevatortalen et fantastisk procesværktøj, der afslører – ouups – hvor du har manglende viden og uklarheder i forhold til at kunne sælge dit produkt eller ydelse bedst muligt.Derfor arbejder vi blandt andet med at målrette din elevatortale helt skarpt.
Så glæd dig til at blive meget mere KLAR i dine budskaber og salgskommunikation, så dine kunder vil forstå HVORFOR de skal handle med netop dig. Vi retter fokus på din foretrukne kundetype, konkrete produkter/ ydelser og relevante kundebehov – og analyserer hvad din kundes udbytte er i hendes specifikke situation.

Reserver din plads nu – Miniforløb med GØR-DET-SELV-workshop onsdag d. 2. februar 2022

Skal du med? Jeg garanterer dig at du får noget ud af dit hårde arbejde, deltagernes feedback og så selvfølgelig mit bidrag: Jeg skaber rammen, inspirerer og udfordrer dig, giver dig faglige indspark og perspektiver, og holder fokus på resultater og problemløsning i dine markedsføringsopgaver. Min mission er at DU kommer til at stå stærkere, bliver mere synlig og får det sjovere med din markedsføring og salg.

TILMELDING OG DELTAGERPRIS: “Førstehjælp til din markedsføring – Genstart”

DU FÅR: En lille skriftlig opgave der forbereder dig, et telefonisk formøde med fokus på din udfordring, en 3 timers workshop med professionel sparring. En til to uger efter workshoppen mødes vi online eller fysisk på et opsamlingsmøde, hvor du får sparring og feedback på din status – sammen med de øvrige deltagere.

DELTAGERPRIS: “Førstehjælp til din markedsføring – Genstart” tilbydes for kun 1850,- kr. + moms.

IVÆRKSÆTTERPRIS: Har du startet din virksomhed indenfor de seneste tre år tilbyder jeg dig at deltage med 400 kr. rabat. Iværksætterpris er altså kun 1450,- kr. + moms.

TID OG STED: Online møde og lille opgave i ugen d. 24.-28. januar 2022.
Onsdag d. 2-2-2022 kl. 14-17 i Work2gether, Tinghuset, Tinghusgade 43, 5700 Svendborg.
Opsamlingsmøde samme sted eller online: Onsdag d. 9-2-2022 kl. 16.

PRAKTISK & FAKTURA: Tilmeld dig idag ved at sende Tina en mail på post@courage-design.dk og reservere din plads. Du får tilsendt en faktura efter din tilmelding og mere praktisk info.

Hvorfor skal du med?

Stikord til program og udbytte – du får mere info i deltagerbrev ved tilmelding

OPVARMNING / DU STILLER SKARPT: Som opvarmning til workshoppen får du tilsendt en lille opgave i form af nogle spørgsmål, som du besvarer skriftligt ud fra din aktuelle situation og sender til Tina som briefing til dit fokus/udfordring.

TELEFONINTERVIEW OG SPARRING: Dagen før workshoppen får du et kort online møde med Tina, der forbereder dig til workshoppen, med sparring på dit fokus eller en konkrete udfordring, du har valgt at arbejde med.

3 TIMERS WORKSHOP OG SPARRING: Sammen med designer og kommunikationsrådgiver Tina Kragh Rusfort og dine 2-4 “workshopkolleger” stiller du din skarpt på en specifik udfordring, eller kommer godt igang eller videre med din virksomhedsprofilering, produktkoncepter og salg.

FOKUSGRUPPE MED VÆRDIFULD FEEDBACK: Tidligere deltagere har udtalt at det udover min sparring og tips er meget effektfuldt for dem også at få feedback fra de øvrige deltagere, så glæd dig til hjælpsomhed og støtte fra en lille dedikeret gruppe virksomhedsejere/selvstændige, der ved hvad det handler om.

FÆLLES OPSAMLING PÅ MØDE UGEN EFTER: En uge efter workshoppen samles vi derfor igen – enten fysisk i Tinghuset eller til et online møde, hvor vi evaluerer og du får mulighed for at få feedback på nye beslutninger og konkrete markedsføringsløsninger.

Det siger deltagerne

”Jeg har været på Tinas første hold. Der var meget berigende og Tina et max proff. både til workshops og til lay out mm. Hun har fået mig til at holde fast og få handlet og færdiggjort mine ønsker/ideer.”

Janni Vindelev Indehaver, coach og konsulentVindelev.dk

”Godt med sparring fra de andre deltagere og godt med det individuelle udgangspunkt.”

Mia Lundshøjindehaver og kokMias Ø

”Godt at arbejde med elevatortalen så den bliver mere direkte. Og særlig godt når Tina gav mig direkte feedback.”

Anne KnudsenIndehaver, diætist, coach, behandler med speciale i intuitiv spisningAnneknudsen.dk

”Godt at være tvunget til at fokusere på produkt, kundetype og elevatortale, og rart at møde andre i samme situation.”

Hanne BlomstrømIndehaver og erhvervspsykologHanneblomstrom.dk

TILMELDING: Reserver din plads på rådgivningsforløb med 3-timers hands-on workshop GØR DET SELV MARKEDSFØRING / Førstehjælp til din markedsføring onsdag d. 2. februar 2022 kl. 14-17.

Workshoppen afholdes i Work2gether, Tinghuset, Tinghusgade 43, Svendborg.

Vi overholder gældende retningslinjer ifht covid19. Deltagerantal er 3-5 deltagere, og tilpasses til færre om nødvendigt, vi sidder med god afstand og sørger for at spritte af og passe på hinanden.

Som mikrovirksomhedsleder, selvstændig og måske nystartet skal du som regel stå for det meste af din virksomheds markedsføring og profilering, både for at spare på PR-budgettet og for at have styr på de signaler du sender ud om din virksomhed og produkter eller ydelser.
Professionel sparring og god feedback er ingen luksus, men en nødvendighed for de fleste, der arbejder alene, så giv dig selv denne udfordring, der også er et klap på skuldren med en anerkendende tilgang.