KUNDERNE HAR ORDET

RM Gastronomi (website) er brugt på webdesign-siden
“Vil bare lige sige at jeg er super glad for at jeg har fået frisket min hjemmeside op, den er blevet så fed… Og glad for at det der flash på forsiden er oppe og køre.”
Magnus Maack, RM Gastronomi.

Hologrator.dk (logo og website)
“Kære Tina!
Først og fremmest tusind TAK for julekort fra Jer. Den står stadig og pynter fint på mit kontor. Det blev jeg rigtig glad for.
Visitkortene er blevet supersmukke – og dem er jeg også bare super glad for.
I det hele taget er det hele bare blevet rigtigt, rigtigt godt – og jeg er meget taknemmelig for din hjælp.
Jeg glæder mig til vores videre samarbejde.”
Thobias Brian Laustsen, Hologrator.dk.

Sydfyns ErhvervsForskole
”Sydfyns ErhvervsForskole har haft stor gavn af Courage Designs projekt- og processtyring i forbindelse med udviklingen af skolens brochure og den løbende markedsføring af skolen i dagspressen. Samarbejdet med Courage Design har endvidere medført et nyt og bredere fokus på skolens markedsføring generelt.
Vi kan således anbefale andre, der har brug for at få set på og vurderet deres markedsføring, at indlede et samarbejde med Courage Design”.
Kjeld Rommedal

“Jobcenter Svendborg har samarbejdet med Courage Design ApS om kampagne i forbindelse med akutpakken og indsatsen for dagpengemodtagere der mister dagpengeretten. Endvidere har Courage Design leveret et helt nyt design for Jobcenter Svendborg.
I begge opgaver har vi oplevet et fantastisk dynamisk samarbejde. Tina har forstået vores mission som både myndighed og servicevirksomhed og ramt den rette balance i layout og formulering. Tina har i processen givet en særdeles konstruktiv feed back til vores refleksioner over indhold og image. Endvidere har Tina koordineret og fulgt op på alle dele af processen inklusiv eksterne samarbejdspartnere og sikret det færdige resultat. Derfor kan Jobcenter Svendborg på det varmeste anbefale Tina og Courage Design til virksomheder der vil have styr på tingene.”
Erling Melchior, Jobcenter Svendborg.

”Det traditionelle ville nok være at lave en publikation eller en plancheudstilling. Men nogle gange vil man også gerne gøre noget andet og dermed måske kunne få fat i nye målgrupper. Det viser sig, at Courage Design har nogle spidskompetencer indenfor oplevelsesproduktion. Christian har arbejdet med oplevelsesudvikling i danske attraktioner i sine tidligere jobs i Fyn Tour og ODA-projektet. Det er en kanon-ressource for os, når vi i kommunen skal udvikle måder at kommunikere med borgerne på. Og ikke mindst, når vi her på Sydfyn skal optimere vores arbejde med oplevelser. ”
Helle Juul Kristensen, Svendborg Kommune, kulturforvaltningen.

”Innovation – jeg tror innovation er et godt begreb for det, som Svendborg Kommune har lavet sammen med Courage Design. Her møder vi faktisk to spændende aktører, der sidder og arbejder med nogle ting, som kan tilføre værdi til kommunens service. De er et godt eksempel på, hvordan vi i kommunen bør vide meget mere om, hvad det er for ressourcer og kompetencer, der findes rundt omkring på Sydfyn i de små firmaer. Så vi i endnu højere grad kan bruge hinanden fremover.”
Helle Juul Kristensen, Svendborg Kommune, kulturforvaltningen.

”Man føler sig ikke bare som et nummer i rækken – og det er rart.”
Betina Højmark, Bøllemosen Døre & Vinduer, Stenstrup

”Jeg tænker jo egentligt, det er nogle flotte billeder hun har taget. Det skal vi jo blære os med, synes jeg – for der er rigtig mange flotte ting. Jeg kunne godt tænke mig nogle af dem på nogle kæmpe lærreder. Jeg ville egentlig gerne ud på noget udstilling, hvor vi havde nogle af de billeder med som noget baggrund. Og det ville jeg ikke have tænkt før. Det er fordi at nu bliver det synliggjort – det vi kan. Tina og Christian har synliggjort hvad vi egentlig kan.”
Betina Højmark, Bøllemosen Døre & Vinduer, Stenstrup

”De er sådan næste lige som venner. Også det med at de ringer og hører hvordan det går.”
Betina Højmark, Bøllemosen Døre & Vinduer, Stenstrup.

” Vi er lidt ligesom en stor familie, og jeg tror også, det er derfor, Courage Design egentlig har passet så godt ind.”
Betina Højmark, Bøllemosen Døre & Vinduer, Stenstrup

” Tina er rigtig god til det med tekst. Jeg har lavet teksten, og så har hun været ind over og flette rundt – og gøre det mere koncist. Der er de rigtig rigtig gode!”
Tømrermester Niels Jørn Nielsen, Vindeby.

” De er rigtig gode til at analysere og få den vendt rundt, hvad det er du gerne vil.”
Tømrermester Niels Jørn Nielsen, Vindeby.

”De er rigtig rigtig gode til det der at være på dupperne. ”Hvad med de visitkort: Hvad skal det være for papir – og hvad er det, du gerne vil signalere”. Det synes jeg er vildt fedt. Der er de s’gu fremme på beatet. Det er de.”
Tømrermester Niels Jørn Nielsen, Vindeby.

”Jeg havde en anden, der skulle til at lave mit logo. Og jeg havde sagt: Jeg gider ikke at have noget med alt det der tommestok. Jeg vil godt have noget med nogle vinkler – noget der signalerer tømrer. Og så fik jeg noget med noget tommestok. Og det er jo ikke det jeg har bedt om. Og det fangede Courage nøjagtig lige med det samme. ”Det skal være sådan”. Og det synes jeg er s….godt!”
Tømrermester Niels Jørn Nielsen, Vindeby

” Da Lone Møller startede landssekretariatet, da havde vi den sødeste lille folder. Den lavede Courage. Lone havde kontakt til Courage. Jeg ved ikke, hvordan hun valgte Courage, men gætter på at hun kendte Tina – og fordi det er lokalt.”
Jeanette Schellenberg, Home-Start.

” Tina holder øje med om vi overskrider eller holder os indenfor det abonnement, vi har tegnet. Det kan vi boltre os indenfor. Hun ville sige til hvis vi overskred, og hun ville sandsynligvis også sige til, hvis vi brugte det alt for lidt og betalte for meget. På den måde har vi et godt samarbejde.”
Jeanette Schellenberg, Home Start

” Og det der er det gode ved Tina, det er, at vi er sådan vokset op sammen med Tina. Så hun kender konceptet fuldstændig. Og det er en kæmpe fordel. Det ville være rigtig svært at begynde forfra med et nyt reklamebureau – eller design.”
Jeanette Schellenberg, Home Start
”Tina er jo ikke bange for farver. Og det har været godt for os. For vi er sådan lidt pænere… Det kan godt blive lidt røvkedeligt. Hun sparker gang i det, og det tror jeg er godt for konceptet. Altså det handler meget om børn, og det synes jeg hjemmesiden bærer præg af. Og det kan jeg rigtig godt lide.”

Jeanette Schellenberg, Home Start

” Vi kalder dem vores grafiske designere eller vores webmastere. Reklamebureau lyder i mine ører vældig gammeldags. Og det er slet ikke det jeg forbinder med Courage. Det er sådan noget glittet papir – ”hurtigt ud af døren–agtigt.”
Jeanette Schellenberg, Home Start

”De er fuldstændig fortrolige med hvad det er vi tilbyder, ret langt ned i detaljerne. For jeg tror, det er det, der skal til for at formidle budskabet. Så det er viden om, hvordan vi udvikler budskabet, hvordan vi er opstået, hvilken grund, vi står på og hvad det er, vi har brug for at formidle. Vi er ligesom er opstået sammen med Courage – inde i Courage.”
Jeanette Schellenberg, Home Start

”Tina er meget hurtig – nogle gange kan vi ikke følge med. Så siger Tina: Skal vi også lige, nu hvor jeg alligevel er der.. Der er aldrig noget af det her tryksager, vi har ventet på. Jeg tror snarere det kan opleves sådan af Tina, at hun må vente. Fordi vi er her uregelmæssigt.”
Jeanette Schellenberg, Home Start

” Det er simpelthen en fordel, at vi kender hinanden. At Tina ved hvem jeg er. At Tina og Lone ved, hvem hinanden er. Der er også noget lokalkendskab.”
Jeanette Schellenberg, Home Start